Застосування внутрішнього
моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів
навчання кожного здобувача освіти
У
закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти.
Основним
індикатором вимірювання результатів освітньої діяльності учнів є їхні навчальні
досягнення. Розроблена і розбудована система оцінювання навчальних досягнень
учнів сприяє мотивації освітньої діяльності учнів та визначає особливості
педагогічної діяльності. Система оцінювання навчальних досягнень учнів потребує
постійного моніторингу з боку керівництва закладу освіти. Основною метою такого
моніторингу є виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання
навчальних досягнень учнів з боку вчителя, простеження системності в оцінюванні
учнів, динаміки їх навчальних досягнень. Які основні завдання можна вирішити за
допомогою моніторингу навчальних досягнень учнів?
1. Вивчення
якості освітнього процесу.
2. Корекція
освітньої діяльності педагогів, методичних підходів у викладацькій діяльності.
3. Удосконалення
оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих предметів (курсів).
4. Простеження
компетентнісного підходу у системі оцінювання навчальних досягнень учнів.
5.
Визначення необхідності індивідуальної освітньої траєкторії для
окремих учнів.
результати моніторингів навчальних досягнень учнів (зовнішніх або внутрішніх) у вигляді стандартизованих тестів або у інших формах завдань;
- результати ДПА у початковій, базовій та старшій школі;
- підсумкове оцінювання учнів у класному журналі.
Можливі способи отримання інформації
за результатами моніторингових досліджень, що стосуються системи оцінювання
навчальних досягнень учнів:
порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумковим оцінюванням учителя з предмету (курсу) – є одним із чинників визначення надійності системи оцінювання навчальних досягнень учнів;
аналіз середнього балу класів за підсумками семестрового і річного оцінювання – може дати додаткову інформацію для розроблення освітньої програми;
порівняльний аналіз середнього балу навчальних досягнень учнів з окремих предметів – дає можливість коригування оцінювання навчальних досягнень учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар