Результати моніторингу якості знань

 

Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти.

        Основним індикатором вимірювання результатів освітньої діяльності учнів є їхні навчальні досягнення. Розроблена і розбудована система оцінювання навчальних досягнень учнів сприяє мотивації освітньої діяльності учнів та визначає особливості педагогічної діяльності. Система оцінювання навчальних досягнень учнів потребує постійного моніторингу з боку керівництва закладу освіти. Основною метою тако­го моніторингу є виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з боку вчителя, простеження системності в оцінюванні учнів, динаміки їх навчальних досягнень. Які основні завдання можна вирішити за допомогою моніторингу навчальних досягнень учнів?

1.     Вивчення якості освітнього процесу.

2.     Корекція освітньої діяльності педагогів, методичних підходів у викладацькій діяльності.

3.     Удосконалення оцінювання навчальних досягнень учнів з ок­ремих предметів (курсів).

4.     Простеження компетентнісного підходу у системі оцінювання навчальних досягнень учнів.

5.     Визначення необхідності індивідуальної освітньої траєкторії для окремих учнів.

 Для моніторингу системи оцінювання навчальних досягнень учнів можна використати такі основні джерела:

        результати моніторингів навчальних досягнень учнів (зовніш­ніх або внутрішніх) у вигляді стандартизованих тестів або у ін­ших формах завдань;

           результати ДПА у початковій, базовій та старшій школі;

       -        підсумкове оцінювання учнів у класному журналі.

    Можливі способи отримання інформації за результатами моніто­рингових досліджень, що стосуються системи оцінювання навчаль­них досягнень учнів:

           порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумко­вим оцінюванням учителя з предмету (курсу) – є одним із чинників визначення надійності системи оцінювання на­вчальних досягнень учнів;

   аналіз середнього балу класів за підсумками семестрового і річного оцінювання – може дати додаткову інформацію для розроблення освітньої програми;

          порівняльний аналіз середнього балу навчальних досяг­нень учнів з окремих предметів – дає можливість коригу­вання оцінювання навчальних досягнень учнів.


Результати навчання

Немає коментарів:

Дописати коментар